Cauta...

4 martie 2014

21 de ani !

25 Februarie 2014...cea mai frumoasa zi de nastere pe care am avut-o pana acum...Alaturi de prietenii mei buni din copilarie, de mica mea prietena careia ii plac fursecurile cu nuca de cocos, si inconjurata de afectiune din Marea Britanie, pana in Italia.

Am primit atat de multe mesaje/urari minunte, insa unele dintre ele au fost mesajele acelea care m-au facut sa plang de fericire...









"Cine-i mica si frumoasa si are 21 de ani? Ce sa zic? Urarile sunt cam aceleasi, si asta ma cam enerveaza. Sa ti se indeplineasca tot ce-ti doresti tu, asa cum vrei tu; 21 sa fie asa...sa faci lucruri...nu interzise...frumoase. Lucrurile interzise sunt de obicei frumoase..."  imi zicea mica mea prietena undeva dupa 12 noaptea




"La multi, multi ani! Te iubesc surioara. E greu fara tine...greu sa butonezi...dar te iubesc si asta e tot ce conteaza...tu stii deja ce iti doresc si ce insemni pentru mine! Sa ai o zi frumoasa!" - mesajul mult asteptat de la cea mai buna prietena a mea.

"La multi ani draga mea!:* Sa ai parte de tot ceea ce iti doresti si bineinteles sa fii iubita mai mult decat ieri si mai putin decat maine in fiecare zi . Te pup si iti urez o zi cat mai placuta!" - Domnul "Grosule", surprinzandu-ma intr-un mod de nedescris

"Pentru cea mai frumoasa si veche prietena a mea, din inima iti doresc cea mai fericita si imdeplinita viata! Te pup si te imbratisez! Sa fii minunata si peste 50 ani! - bunul meu prieten a carei identitate ramane secreta, din motive subiective.

"La multi ani:*;*:*::::**, dar tot eu sunt mai frumos" - dragul de Danut, care a spus singur duminica, printr-un mesaj: "Esti cea mai frumoasa de pe Pamant", in ideea ca imi capteaza atentia si ii raspund si eu la mesaje :))

"La multi ani sanatosi draga mea, plini de iubire, sa fii fericita, sanatoasa si vesela ca pana acum. Sa ai o zi frumoasa ca tine!" - spuse o prietena care imi e draga, si de care sunt tare mandra

"La multi ani, draga mea! Iti doresc sa ai parte de soare, de fericire si de iubire si sa infloresti mereu, asa cum esti tu minunata! Te pup si te imbratisez cu mult drag!" - draguta de ea, ca o floricica; si pun pariu ca avea zambetul ei dragut pe buze cand scria mesajul.

"La multi ani! Sper sa ai o zi de nastere cat mai frumoasa alaturi de cei dragi, liniste si sa ramai la fel de iubitoare, inteligenta si buna prietena! Te iubesc mult si bafta in toate lucrurile pe care vrei sa le faci!:* " - Cea mai micuta prietena a mea, pe care, in ciuda varstei ei fragede, ma pot baza oricand!



"Si probabli ai crezut ca am uitat sa iti scriu,nu? M-am uitat toata ziua cum prieteni comuni te felicitau si m-am abtinut pana acum sa nu iti scriu. Acum ca am ajuns acasa in sfarsit, pot sa iti scriu mai mult decat un banal 'La multi ani'. Nu zic ca nu e frumos sa urezi cuiva doar un 'La multi ani', dar cred eu ca am datoria de "veteran de onoare" in aceasta prietenie sa iti dedic mai mult de o propozitie. Poate ca am simtit asta pentru ca imi lipsesti mai mult decat crezi si as da orice sa fim iar in clasa a 5-a (?) si sa ne distram asa cum simtim noi. Sa ne bucuram de fiecare zambet si sa nu ne pese de nimic.
Si acum sa trec si la urare, nu? Iubita si fericita sunt sigura ca esti (si daca nu esti, te bat!). Desteapta, de cand te-ai nascut. Norocoasa, eu zic ca foarte. Carismatica, vesela, optimista, frumoasa si sexoasa, astea le ai deja. Iti doresc doar sa fii in continuare fericita, sa fii puternica, sa emani energie pozitiva in jurul tau asa cum ai facut si pana acum. Iti doresc sa fii extrem de fericita, atat de fericita incat sa nu poti sa respiri (bine, nu ca sa mori...intelegi tu) si sa fii in continuare iubita. Atata timp cat esti sanatoasa si cat simti ca esti apreciata si iubita de persoana de langa tine, totul vine de la sine. LA MULTI ANI!!!!!!!!!!!!!!!!! P.S.: Nu uita ca desi sunt la aprox. 3000 de km de tine, nu inseamna ca iti sunt mai mult sau mai putin prietena. Intotdeauna vezi gasi in mine un umar pe care sa plangi, un zambet care se te insoteasca, un copil care sa se joace, si un adult care sa te inteleaga. P.P.S: Acum avem amandoua 21 de ani yeeeeeeeeeeyyyyyyy"

Buna si scumpa mea prietena, care desi este pe meleaguri straine, nu uita niciodata sa ma intrebe ce fac si cum sunt...




Cu toti oamenii astia care tin la mine, cum as putea sa nu fiu fericita? Sunt.





Niciun comentariu: