Cauta...

8 iulie 2014

Sub soare

Simturile-mi sunt topite, si nici macar nu simt nevoia de a le intari. Doar o senzatie de rece pe ceafa ma mai poate incalzi acum, dar toata raceala imi ingheata sufletul, si nu mai ajunge unde trebuie.
Eu unde trebuie sa ajung? Sub soare-i mult prea cald...
Adie vantul printre soaptele care-mi urla-n urechi "lasa-ma, lasa-ma"...sub soare-i mult prea cald...
Daca m-ar strange-n brate mi-as aduna vreo cateva simturi si cu inca unul as face sase...dar nu se face, asa, "lasa-ma"
Daca mi-ar saruta ochii in lacrimi, ar curge cascade peste obrajii mei, spre gat, dar nu se face, asa, "lasa-ma"
Daca ar trece degetele lui subtiri si lungi prin parul meu, m-ar lua de gat si m-ar saruta, nu mi-ar mai tremura buzele, si nici glasul nu mi-ar mai fi acelasi...dar nu se face, asa, "lasa-ma".

Nu e umbra pe nicaieri
Sub soare-i mult prea cald pentru amandoi.
Hai sa fim un intreg. Asa se face, nu ma lasa!

Niciun comentariu: